Despre profesionalism dedicat și clienţi fericiţi
O firmă creşte sănătos dacă reuşeşte să satisfacă nevoile clienţilor într-un mod rapid şi sigur
Nichi și Costi Boca, doi români care locuiesc în Londra, au lansat o afacere în Rădăuţi, un mic orăşel din Bucovina, care preţuieşte respectul şi profesionalismul
Scopul a fost clar de la început: să ofere servicii de calitate, uşor de accesat şi capabile să ajute cu adevărat clientul să-şi îndeplinească obiectivele. După 10 ani de muncă, clienţii se bucură de experienţe pozitive, reflectate în testimoniale şi recenzii online.
“În următoarele decenii trebuie să avem curajul să construim branduri pe care să le dăruim lumii”, spune Nichi Boca, co-fondator Autoboca la ediția a treia a summitului RePatriot, care a avut loc anul acesta la Alba Iulia.
Un client mulţumit de serviciile primite devine un prieten loial care mereu revine cu drag la firma care l-a impresionat. Totuşi, dezvoltarea unui serviciu de calitate, mai ales într-un segment atât de competitiv cum este cel de rent a car, implica multă muncă, profesionalism şi un devotament real pentru calitate. Toţi cei care lucrează la AutoBoca înţeleg pe deplin această stare de spirit şi o transformă în valori de urmat în fiecare zi: ospitalitate, corectitudine, bun simţ şi promptitudine dar şi responsabilitate socială.
Clientul primeşte întreaga atenţie a agentului, de la primul moment în care şi-a exprimat dorinţa de a închiria o maşină de bun venit până în momentul predării acesteia. În cei 10 ani de activitate în domeniul rent a car, AutoBoca reuşit să ajute clienţii să descopere România la volanul unor maşini bune.
Costi Boca, co-fondator Autoboca, a fost nominalizat în Top 100 Români de Pretutindeni, ediția I
Profesionalism dedicat și clienţi fericiţi
Agenţii AutoBoca din cele 13 locaţii din ţară, lucrează cu atenţie şi spor, pentru a oferi cele mai bune servicii posibile. Munca depusă de echipele AutoBoca în Iaşi, Bacău, Bucureşti, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Suceava, Rădăuţi este de multe ori recompensată de feedbackul pozitiv de la clienţi. Aceştia reuşesc să completeze chestionarul AutoBoca de calitate, care include întrebări despre experienţele lor cu autoturismele închiriate.
Feedback-ul unui client înseamnă un control al calităţii mai precis, oferind firmei posibilitatea de a îmbunătăţi anumite aspecte care nu merg bine sau de a le întări pe cele care dau rezultate. Ce spun clienţii despre serviciile AutoBoca? Este important ca acest răspuns să vină direct de la cei care au folosit maşinile de bun venit preţ de câteva zile. Testimoniale aici.
AutoBoca încearcă să întreţină legături de durată cu clienţii care i-au utilizat serviciile. Drept rezultat, mulţi clienţi români şi străini, închiriază cu încredere maşini de bun venit. Aceştia le folosesc cu drag pe străzile din România, descoperind locaţii minunate şi poveşti cu tâlc. Astăzi este mai uşor ca oricând să închiriaţi o maşină online de la AutoBoca. Mai multe pe Autoboca.ro.