3 motive pentru care să înscrii organizația ta non-profit în Programul TechSoup
Tehnologie pentru ONG-uri
Programul TechSoup este un program internațional de resurse IT destinat exclusiv organizațiilor neguvernamentale. În România, el este derulat de Asociația Techsoup, iar organizațiile nonprofit înscrise și eligibile au acces la produse software profesionale și licențe de la companii partenere precum Microsoft, Adobe, Bitdefender și alții. De asemenea, organizațiile eligibile pot accesa servicii și produse cloud de la Amazon, Google și Microsoft, cu ajutorul cărora să-și administreze mai ușor proiectele și echipele: de la servicii de email profesionale și calendare partajate, la stocare de documente în cloud și soluții de lucru colaborativ.
Peste 2.300 de organizații sunt deja înscrise în program. Înscrierea și validarea în Programul TechSoup sunt gratuite.
3 motive pentru care să înscrii organizația ta non-profit în Programul TechSoup:
- Servicii cloud: Organizația poate avea acces la soluții complete de email, stocare de documente sau aplicații de la Google, Microsoft, Amazon sau Slack.
- Catalogul de produse software: Peste 170 de produse de la 10 companii partenere (Adobe, Amazon Web Services, Autodesk, Bitdefender, Cisco, Google, Microsoft, Symantec, Tableau) sunt disponibile în cadrul Programului TechSoup contra unei taxe de administrare cu valoarea medie de 10% din prețul de piață al produselor.
- Traininguri gratuite despre tehnologie: Membrii sau voluntarii organizației pot participa gratuit la trainingurile Asociației Techsoup disponibile în cadrul Școlii Digitale pentru ONG-uri – ongonline.techsoup.ro/
Cum înscrii organizația în Programul TechSoup?
Pasul 1: Îți faci cont de utilizator individual pe techsoup.ro/user/register
Mențiuni importante:
- Completezi fără diacritice sau ghilimele: numele de utilizator individual, urmat de adresa de email.
- E important să ai acces la adresa de email pentru contul individual pentru a putea activa întâi contul, iar ulterior pentru a putea recupera parola de acces în cazul în care o vei uita. Recomandat este să utilizezi o adresă de email care aparține organizației, nu una personală. Astfel, în cazul plecării din organizație a persoanei care a făcut contul, nu va trebuie refăcut contul cu o altă adresă de mail.
- Vei primi pe adresa de email declarată pașii pentru activarea contului.
Pasul 2: Înscrii ONG-ul pe care îl reprezinți
Mențiuni importante:
- Vei avea nevoie de aproximativ 15 minute pentru completarea formularului de înscriere.
- Completează numele organizației așa cum apare în Certificatul fiscal fără a folosi diacritice, ghilimele sau alte caractere non-latine.
- Nu îți face griji dacă numele organizației este mai lung decât numărul de caractere alocat câmpului. Acesta poate fi modificat ulterior de către echipa Techsoup.
- Completează cu atenție adresa de email a organizației. Este recomandat să folosești o adresă generală a organizatiei de tipul office@, contact@,
numeorganizatie@. Această adresă de email este foarte importantă din 2 motive: aici vei primi întreaga corespondență (proforme, facturi în cazul solicitărilor de software, newslettere de la Asociația Techsoup, noutăți despre Programul TechSoup și tot aici vei primi și Scrisorile de licențiere din partea companiilor partenere, precum și cheile de activare a licențelor pentru produsele de software pe care le vei solicita.
- Completează secțiunea ,,Adresa organizației” așa cum apare ea în Certificatul Fiscal. Dacă organizația are și o a doua adresă, adaug-o și pe aceasta (formularul permite adăugarea mai multor adrese).
- Oricâte adrese ai completa, nu uita să completezi la fiecare și câmpurile pentru localitate, județ, cod poștal.
- Încarci documentele necesare: statutul în forma sa autentificată legal, certificatul fiscal, certificatul de înregistrare în Registrul special al asociațiilor și fundațiilor și ultimul raport de activitate sau o prezentare a proiectelor organizației. Documentele care depășeșc 5 MB nu pot fi încărcate în formular. Acestea trebuie trimise pe adresa de email support@techsoup.ro.
- La finalizarea completării formularului vei primi un e-mail automat TechSoup pe adresa de email a organizației pe care ai înregistrat-o prin formular. De asemenea, tot pe aceasta adresă, în aproximativ 20 de zile vei primi un al doilea email prin care vei fi înștiințat despre finalizarea procesului de verificare și validare a organizației în Programul TechSoup.
- Salvează adresa de email support@techsoup.ro în secțiunea agendă a căsuțelor de email aparținând organizației, cât și utilizatorului individual pentru a preîntâmpina ajungerea mesajelor TechSoup în spam.
Nu uita că te autentifici pe www.techsoup.ro cu adresa de email a utilizatorului individual și parola doar de tine știută și ai acces la contul organizației. Urmărește inbox-ul adresei de email a organizației pentru noutăți despre Asociația Techsoup și pentru a descărca produsele de software solicitate prin Programul TechSoup.
Ai întotdeauna la îndemână informații despre procesul de înregistrare în Programul TechSoup și pe website:
Persoana de contact – Ana Stamatescu, Digital Education Coordinator – Asociația Techsoup România, ana.stamatescu @techsoup.ro
Asociația Techsoup dezvoltă și oferă resurse IT și experiențe de învățare a tehnologiei pentru organizații nonprofit, tineri și profesori, începând din 2010. Asociația facilitează accesul la soluții software, cloud și traininguri de tehnologie pentru peste 2.300 de organizații neguvernamentale și creează zi de zi, alături de tineri, învățători și profesori de informatică, experiențe educaționale care să pună accentul pe predarea informaticii aplicate.
Mai multe despre misiunea organizației și proiectele Asociației Techsoup pe www.asociatiatechsoup.ro.