Dragi invitați,
Aceasta este ultima versiune a programului. Vă rugăm să o studiați cu atenție, în special informațiile cu privire la locurile de întâlnire pentru efectuarea transferurilor.
Vă rugăm să fiți punctuali deoarece autocarele vor pleca la ora prevăzută în program.
În cazurile în care intervin întârzieri, vă sugerăm să apelați la orice companie de taxiuri din București.
5 OCTOMBRIE
Welcome Cocktail la ora 19:00, Dumbrava Roşie nr. 10 (sediul Bulboacă și Asociații).
Transferul va fi asigurat de către organizatori.
Punct de întalnire pentru transfer: Parcarea de la Ateneul Român (Hilton).
Ora de întâlnire va fi: 18.30.
Vă invităm într-o clădire istorică, parte din patrimoniul naţional cultural. Situată într-o locaţie remarcabilă, vila gazdă este poziţionată în imediata apropiere a cartierului vechi al oraşului. Clădirea a fost construită în 1920, are o arhitectură bizantină unică. Recunoscut pentru utilizarea bogată de cupole ornamentale şi decoraţiuni generoase, stilul de arhitectură bizantin a găsit o nouă viaţă pe pamânt românesc, datorită integrităţii sale structurale şi asociaţiilor culturale. Stilul dezvoltat de arhitectura bizantină este caracterizat de o complexă boltire cu cupole, spaţii deschise şi decoraţiuni generoase.
Ținuta recomandată: business attire.
–
6 OCTOMBRIE
Ținuta recomandată: business attire.
Palatul Cotroceni: Palatul Cotroceni este sediul Administrației Prezidențiale și se află într-un loc istoric, cu o tradiţie de vieţuire de peste patru sute de ani. Pe acest teren situat la vest de București, pe malul drept al Dâmboviței, pe dealul Cotroceni, domnitorul Șerban Cantacuzino a întemeiat o mănăstire, între 1679 – 1681, defrișând o zonă dens împădurită din foștii codrii al Vlăsiei. Mănăstirea Cotroceni, cea mai importantă ctitorie a domnitorului, era înconjurată de ziduri și avea în centru o frumoasă biserică în stil brâncovenesc.
BNR: Clădirea centrală a Băncii Naţionale a României reprezintă una dintre cele mai moderne expresii ale construcţiilor destinate băncilor prin funcţionalitatea lor şi prin toate instalaţiile tehnice adecvate acestei destinaţii. Ea a devenit un reper fundamental al arhitecturii româneşti pentru orientările stilistice ale epocii de realizare şi monumente de arhitectură de primă importanţă a Bucureştiului.
Hanu’ Berarilor: Hanu’ Berarilor Interbelic este deschis în fosta “Casă Oprea Soare”. Clădirea este înregistrată ca monument istoric şi păstrează, prin architectura originală in stil neo-românesc, atmosfera boemă a perioadei interbelice. Casa a fost construită între anii 1923-1925 și înglobează în mod armonios elemente din stilul neogotic, neoromânesc, rustic normand, stil chalet si Art Nouveau.
–
AGENDA 6 OCTOMBRIE
Oră întâlnire pentru transfer: 8.00 am.
Punct întâlnire: Parcarea de la Ateneul Român (Hilton).
08:00 – 09:40 – Înregistrare invitaţi/Networking coffee
09:40 – 09:55 – Aşezare în sală
10:00 – 10:05 – Imnul României
10:05 – 10:10 – Introducere (Moderator Sandra Pralong – Consilier de Stat, Departamentul pentru Relația cu Românii din afara Granițelor.)
10:10 – 10:20 – Alocuţiune Preşedintele României, Excelenţa sa Klaus W. Iohannis
10:20 – 10:30 – Coffee break/Tea break
10:30 – 10:35 – Mesaj RePatriot
10:35 – 12:00 – Panel 1, “Ce oferă România şi care sunt aşteptarile oamenilor de afaceri din Diaspora?”
Moderatori: Sandra Pralong şi Claudiu Lucaci (TVR)
Speakers:
12:00 – 12:05 – Sandra Pralong – Consilier de Stat, Departamentul pentru Relația cu Românii din afara Granițelor – concluzie
Q&A
12:05 – 13:00 – Transfer către BNR (Autocare cu însemne RePatriot puse la dispoziție de către organizatori).
Punct plecare: Palatul Cotroceni
13:00 – 14:00 – Standing lunch
14:00 – 14:50 – Panel 2, “Sprijinirea investiţiilor cu capital”
Andrei Stamatian (Prim-vicepresedinte CEC Bank)
Speakers:
Q&A
14.55 – 15.45 – Panel 3, “Oportunităţi în turism, real estate, agro-turism”
Moderator: Dragoş Anastasiu, CEO Eurolines
Speakers:
Q&A
15.45 – 16.05 Coffee break/Tea break
16.10 – 17.00 – Panel 4, “Infrastructura, IT şi Logistica în România”
Moderator: Marius Bostan, Antreprenor, Iniţiator proiect RePatriot şi fost ministru al comunicaţiilor şi pentru societatea informaţională
Speakers:
Q&A
17.05 – 17.45 – Panel 5, “Taxare”
Moderator: Bryan Wilson Jardine, Managing Partner Wolf Theiss România
Speakers:
Q&A
17:50 – 18:10 – Remarks – Prim-Ministru Dacian Cioloş
18:10 – 18:30 – Dezbatere Prim-Ministru Dacian Ciolos şi participanţi summit*
Declaratiile de presă vor fi date strict după încheierea dezbaterii cu participanţii summit-ului.
18:35 – 19:05 – Panel 6 – Concluzii Summit
Moderator: Alexandru Ghiţă, Preşedinte Educativa Group
Speakers:
19:05 -19:30 Final – Trataţie – lobby BNR
19:30 – 20:00 – Transfer către Hanu’ Berarilor
Oră plecare: aprox orele 19:30
Plimbare sau autocar (depinde de vreme)
20:00 – 23:00 – Cină tradițională românească la Hanu’ Berarilor
După cină, fiecare invitat îşi va asigura transferul spre destinaţia sa.
PENTRU BUSINESS SUMMIT SPEAKERS SI MODERATORI:
****Vorbitorii şi moderatorii sunt rugaţi să definitiveze orice prezentare ce urmează a fi proiectată la sediul BNR până în data de 4 octombrie orele 10.00 am şi să o înmâneze organizatorilor pe un memory stick. Titlul prezentării să conţină numele persoanei care o va realiza/susţine.
Vă anunţăm totodată că toate prezentarile vor fi încărcate pe site ulterior summit-ului.
7 OCTOMBRIE
09:45 – întâlnire în faţa Ateneului Român – pentru îmbarcarea în autocarele Eurolines
10:15 – Plecarea autocarelor Eurolines către Murighiol
Transfer din București către Delta Dunării, oferit de RePatriot și Eurolines
15:15 – 15.30 – întâlnire în Murighiol
15:30 – 15.45 – transfer Murighiol –Sf. Gheorghe – 45 min cu bărci cu motor.
*Bagajele Dvs vor fi etichetate de către reprezentantul nostru cu numărul camerei în care veţi sta. Toate Bagajele vor fi preluate de către barcagii şi duse în faţa camerei.
16:45 – 17:30 – cazare + program liber ales (piscină, mare)
19:00 – cină cu specific în restaurantul principal
Subiect de discutie: Dezbatere idei noi de afaceri
–
7 – 9 OCTOMBRIE: Redescoperim Delta Dunării
În perioada 7 – 9 Octombrie, vă invităm să petrecem împreună două zile în Delta Dunării, la Resort Green Village, într-un cadru perfect pentru relaxare și discuții informale.
Resortul Green Village este amplasat pe malul drept al brațului Sfantu Gheorghe, cu ieșire generoasă la Dunăre, Resort Green Village 4*, este integrat perfect în natură, înconjurat de mult spațiu verde și cu o priveliște idilică asupra apei Dunării. Reprezintă locul ideal pentru o vacanță reușită.
Ținuta recomandată: casual/sport.
–
8 OCTOMBRIE
07.00 – 10.30 – mic dejun
10.30 – 13.00 – timp liber/ prezentare
13.00 – 14.30 – servirea prânzului (daca ţine vremea cu noi îl putem organiza în aer liber)
Subiect de discuţie: Cum colaborăm pentru mai Departe
14:30 – 20:00 – program liber ales (piscină, mare) / excursii/ prezentare
20:00 – cină cu specific pescăresc în restaurantul pescăresc – Subiect de discuţie: Obiective
–
9 OCTOMBRIE
12.00 – 13.30 – prânz – Subiect de discuţie: Noi Propuneri Legislative şi nu Numai
14.00 – transfer Sf. Gheorghe- Murighiol
20.00 – 20.30 – sosire în Bucureşti
* La retur, vă rugăm să lăsaţi bagajele în faţa uşii de la cameră cu o oră înainte de plecare pentru a fi preluate de către barcagii în timp util. Aşa vom evita orice întârzieri.
**Reprezentant responsabil de detalii logistice Deltă şi transferuri în, din şi către Bucureşti: Sabrina Stasencu
Sabrina.stasencu@novatravel.ro
Oferta pentru perioada 7 Octombrie – 9 Octombrie:
Pachet/persoană în camera dublă – 185 euro/persoană în camera dublă
Pachet /persoană în single – 204 euro/single
Pachetul include:
– 2 nopţi de cazare în cadrul complexului Green Village / Deltarium Aegis Sfântu Gheorghe
– transfer barcă rapidă Murighiol- Sfantu Gheorghe – Murighiol
– 2 prânzuri bufet
– 1 cină cu specific pescăresc
– 1 cină cu specific turcesc sau românesc
Pentru detalii despre sejurul în Delta Dunării vă rugăm să trimiteți un mail către adresa andreea.horvat@novatravel.ro, cu cc la ramona@repatriot.ro
–
9 OCTOMBRIE
În funcție de preferințele participanților, ora de plecare din Delta Dunării către București este flexibilă, astfel încât să se poată asigura legătura cu zborurile și nevoile participanților.
PREZENTARI/CV PARTICIPANȚI
Vă rugăm să verificați dacă numele, prezentarea si fotografia dumneavoastră se află pe site și dacă există erori. Am primit un volum foarte mare de informații si dorim să ne asigurăm că totul este pregătit corect pentru dumneavoastră. Pentru modificări vă rugăm să trimiteți un mail la ancapatru@justad.ro, cu cc la ramona@repatriot.ro.
FACILITĂȚI
Partenerul nostru AutoBoca vine în întâmpinarea dumneavoastră punându-vă la dispoziție mașini de închiriat “for free” pe perioada desășurării summit-ului. Dacă sunteți interesați de aceasta facilitate, vă rugăm să ne scrieți cât mai curând pentru a vă pune în legatură cu persoana responsabilă de acest parteneriat.
RECOMANDARI CONDUITĂ
În fiecare dintre locațiile evenimentului nostru nu este permis accesul sub influența băuturilor alcoolice. Totodată, nu este permisă purtarea oricărei arme de orice natură, obiecte ascuțite/tăioase. Vă rugăm să respectați același regim de siguranță precum cel instituit pentru călătoriile cu avionul.
Pe parcursul summit-ului nu este permisă susținerea unor cauze cu atașament politic. Orice intervenție facută în cadrul summit-ului vă rugăm să fie făcută într-un limbaj adecvat, fără cuvinte jignitoare sau nepotrivite contextului. Summit-ul nostru are ca obiective colaborarea, dialogul, soluțiile constructive. Orice conduită care nu se înscrie în aceste limite va fi sancționată prin eliminarea din locațiile evenimentului.
Pe parcursul desfășurării panelurilor vă rugam să păstrați liniștea și să rezervați eventualele întrebări pentru secțiunile de Q&A.
Cu excepția organizatorilor, fiecare organizatie/companie participantă la summit va fi reprezentată prin maximum 2 reprezentanți.
Totodată, datorită cererii mari venite din partea celor interesați să participe la eveniment, limităm numărul membrilor aceleiași familii la 2. Singura excepție acceptată va fi prezența copiilor alături de părinții lor în Delta Dunării. În același timp, organizatorii nu recomandă accesul copiilor la restul evenimentului (Cocktail, Palatul Cotroceni, BNR, Hanu’ Berarilor).
Dacă dumneavoastră nu mai puteți participa personal la eveniment, nu vor fi acceptate persoane înlocuitoare decât dacă ați făcut o notificare prealabilă și aceasta a fost confirmată de către organizatori.
KIND REMINDERS
Dragi Invitati,
Pentru aceia dintre Dvs. care nu au reusit sa ne raspunda, va rugam nu uitati ca pana marti, 27.09.2016, ora 19, trebuia sa ne comunicati date de identificare ale Dvs, printr-un email transmis la adresa andreea.negulescu@bteam.ro cu cc ramona@repatriot.ro urmatoarele:
1) numele si prenumele (cum apar in actul pe care il veti folosi)
2) denumire act: Pasaport sau Carte de identitate
3) seria si/sau numarul cartii de identitate/pasaportului pe care il veti folosi.
Va reamintim ca in Romania sunt considerate acte valabile de identificare Pasaportul si Buletinul/Cartea de identitate.
Mentionam ca daca nu le comunicam nu vom putea asigura accesul Dvs. in incinta Palatului Cotroceni si BNR.
Pentru aceia dintre dumneavoastră care nu au avut timpul necesar pentru a ne trimite prezentarea personală si o fotografie, vă rugăm sa o faceți cât mai curând la adresele de email menționate mai sus (ancapatru@justad.ro, cu cc la ramona@repatriot.ro).
Toate anunturile /mesajele noastre catre Dvs vor fi incarcate pe site la Sectiunea Diverse. Va rugam sa verificati in fiecare zi aceasta sectiune. Multumim
ASPECTE LOGISTICE SI PROGRAM BUSINESS SUMMIT – IMPREUNA PENTRU ROMANIA
Dragi invitați,
Vă mulțumim încă o dată pentru interesul acordat de către dumneavoastră evenimentului Business Summit – Împreună pentru România.
Pentru o bună desfășurare a programului, vă rugăm să fiți punctuali pe întregul parcurs al evenimentului. Respectarea orelor pentru realizarea transferurilor este foarte importanta pentru ca evenimentul să fie unul reușit pentru dumneavoastră. Tocmai de aceea vă recomandăm să fiți prezenți în punctele de întâlnire cu cel puțin 10 minute înainte de ora stabilită și comunicată de către organizatori.
Transferul catre locațiile evenimentului va fi oferit de către RePatriot. Pentru Palatul Cotroceni și BNR este recomandat ca toți participanții să se deplaseze în grup. Dacă doriți să vă deplasați individual și să așteptați restul grupului la locații, vă rugăm să ne anunțați în scris la adresa andreea.horvat@novatravel.ro, cu cc la ramona@repatriot.ro. Menționăm însă că astfel vă asumați responsabilitatea că nu vor aparea întârzieri care să vă anuleze dreptul de acces în locurile de desfășurare a summit-ului (Palatul Cotroceni si BNR).
Accesul in Palatul Cotroceni si in BNR trebuie să se facă la orele stabilite, orice excepție atrăgând întarzieri pentru întregul grup.
Doar persoanele care au confirmat ferm prezența și se află pe listele noastre de participanți vor avea accesul aprobat.
Pentru a putea intra în locațiile în care se desfășoară evenimentul veți avea nevoie de un document de identitate, precum pașaport sau carte de identitate.
–
5 OCTOMBRIE
Welcome Cocktail la ora 19:00, Dumbrava Roşie nr. 10 (sediul Bulboacă și Asociații).
Transferul va fi asigurat de către organizatori.
Punct de intalnire pentru transfer: Parcarea de la Ateneul Roman (Hilton).
Ora de intalnire va fi: 18.30.
Palatul Cotroceni: Palatul Cotroceni este sediul Administrației Prezidențiale și se află într-un loc istoric, cu o tradiţie de vieţuire de peste patru sute de ani. Pe acest teren situat la vest de București, pe malul drept al Dâmboviței, pe dealul Cotroceni, domnitorul Șerban Cantacuzino a întemeiat o mănăstire, între 1679 – 1681, defrișând o zonă dens împădurită din foștii codrii al Vlăsiei. Mănăstirea Cotroceni, cea mai importantă ctitorie a domnitorului, era înconjurată de ziduri și avea în centru o frumoasă biserică în stil brâncovenesc.
BNR: Clădirea centrală a Băncii Naţionale a României reprezintă una dintre cele mai moderne expresii ale construcţiilor destinate băncilor prin funcţionalitatea lor şi prin toate instalaţiile tehnice adecvate acestei destinaţii. Ea a devenit un reper fundamental al arhitecturii româneşti pentru orientările stilistice ale epocii de realizare şi monumente de arhitectură de primă importanţă a Bucureştiului.
Hanu’ Berarilor: Hanu’ Berarilor Interbelic este deschis în fosta “Casă Oprea Soare”. Clădirea este înregistrată ca monument istoric şi păstrează, prin architectura originală in stil neo-românesc, atmosfera boemă a perioadei interbelice. Casa a fost construită între anii 1923-1925 și înglobează în mod armonios elemente din stilul neogotic, neoromânesc, rustic normand, stil chalet si Art Nouveau.
AGENDA6 OCTOMBRIE
Ora intalnire pentru transfer: 8.00 am.
Punct intalnire: Parcarea de la Ateneul Roman (Hilton).
08:00 – 09:40 – Înregistrare invitaţi/Networking coffee
09:40 – 09:55 – Asezare în sala
10:00 – 10:05 – Imnul României
10:05 – 10:10 – Introducere (Moderator Sandra Pralong)
10:10 – 10:20 – Alocuţiune Preşedintele României, Domnul Klaus W. Iohannis
10:20 – 10:30 – Coffee break/Tea break
10:30 – 10:35 – Introducere paneluri – Felix Tataru – RePatriot
10:35 – 12:00 – Panel 1, “Ce ofera România şi care sunt aşteptarile oamenilor de afaceri din Diaspora?”
Moderator: Claudiu Lucaci (TVR)
Speakers:
Q&A
12:00 – 13:00 – Transfer către BNR
Punct plecare: Palatul Cotroceni
13:00 – 14:00 – Standing lunch
14:00 – 14:50 – Panel 2, “Sprijinirea investiţiilor cu capital”
Andrei Stamatian (Prim-vicepresedinte CEC Bank)
Speakers:
Q&A
14.55 – 15.45 – Panel 3, “Oportunitaţi în turism, real estate, agro-turism”
Moderator: Dragoş Anastasiu, CEO Eurolines
Speakers:
Q&A
15.45 – 16.05 Coffee break/Tea break
16.10 – 17.00 – Panel 4, “Infrastructura, IT şi Logistica in România”
Moderator: Marius Bostan, Antreprenor, Iniţiator proiect RePatriot şi fost ministru al comunicaţiilor şi pentru societatea informaţională
Speakers:
Q&A
17.05 – 17.45 – Panel 5, “Taxare”
Moderator: Bryan Wilson Jardine, Managing Partner Wolf Theiss România
Speakers:
Q&A
17.50 – 18.10 – Remarks – Prim-Ministru Dacian Cioloş
18:15 – 18:45 – Panel 6 – Concluzii Summit
Moderator: Alexandru Ghiţă, Preşedinte Educativa Group
Speakers:
18.45 -19.00 Final – Trataţie – lobby BNR
19:00 – 19:15 – Transfer către Hanu’ Berarilor
Ora plecare: aprox orele 19.00
Plimbare sau autocar (depinde de vreme)
19:30 – 22:30 – Cină tradițională românească la Hanu’ Berarilor
Dupa cina, fiecare invitat isi va asigura transferul spre destinatia sa.
PENTRU BUSINESS SUMMIT SPEAKERS SI MODERATORI:
****Vorbitorii si moderatorii sunt rugati sa definitiveze orice prezentare ce urmeaza a fi proiectata la sediul BNR pana in data 4 octombrie orele 10.00 am si sa o inmaneze organizatorilor pe un memory stick. Titlul prezentarii sa contina numele persoanei care o va realiza/sustine.
Va anuntam totodata ca toate prezentarile vor fi incarcate pe site ulterior summit-ului.
–
7 OCTOMBRIE
09:45 – intalnire in fata Ateneului Roman – pentru imbarcarea in autocarele Eurolines
10:15 – Plecarea autocarelor Eurolines catre Murighiol
Transfer din București către Delta Dunării, oferit de RePatriot și Eurolines
15:15 – 15.30 – întâlnire în Murighiol
15:30 – 15.45 – transfer Murighiol –Sf. Gheorghe – 45 min cu bărci cu motor.
*Bagajele Dvs vor fi etichetate de catre reprezentantul nostru cu numarul camerei in care veti sta. Toate Bagajele vor fi preluate de catre barcagii si duse in fata camerei.
16:45 – 17:30 – cazare + program liber ales (piscină, mare)
19:00 – cină cu specific in restaurantul principal
Subiect de discutie: Dezbatere idei noi de afaceri
–
7 – 9 OCTOMBRIE: Redescoperim Delta Dunării
În perioada 7 – 9 Octombrie, vă invităm să petrecem împreună două zile în Delta Dunării, la Resort Green Village, într-un cadru perfect pentru relaxare și discuții informale.
Resortul Green Village este amplasat pe malul drept al brațului Sfantu Gheorghe, cu ieșire generoasă la Dunăre, Resort Green Village 4*, este integrat perfect în natură, înconjurat de mult spațiu verde și cu o priveliște idilică asupra apei Dunării. Reprezintă locul ideal pentru o vacanță reușită.
Ținuta recomandată: casual/sport.
–
8 OCTOMBRIE
07.00 – 10.30 – mic dejun
10.30 – 13.00 – timp liber/ prezentare
13.00 – 14.30 – servirea prânzului (daca tine vremea cu noi il putem organiza in aer liber)
Subiect de discutie: Cum colaboram pentru mai Departe
14:30 – 20:00 – program liber ales (piscină, mare) / excursii/ prezentare
20:00 – cina cu specific pescaresc in restaurantul pescaresc – Subiect de discutie: Obiective
–
9 OCTOMBRIE
• mic dejun
• program liber ales (piscină, mare, pescuit)
12.00 – 13.30 – pranz – Subiect de discutie: Noi Propuneri Legislative si nu Numai
14.00 – transfer Sf. Gheorghe- Murighiol
20.00 – 20.30 – sosire in Bucuresti
* La retur, va rugam sa lasati bagajele in fata usii de la camera cu o ora inainte de plecare pentru a fi preluate de catre barcagii in timp util. Asa vom evita orice intarzieri.
**Reprezentant responsabil de detalii logistice Delta si transefruri in, din si catre Bucuresti: Sabrina Stasencu
Sabrina.stasencu@novatravel.ro
Oferta pentru perioada 7 Octombrie – 9 Octombrie:
Pachet/persoană în camera dublă – 185 euro/persoană în camera dublă
Pachet /persoană în single – 204 euro/single
Pachetul include:
– 2 nopti de cazare în cadrul complexului Green Village / Deltarium Aegis Sfântu Gheorghe
– transfer barca rapidă Murighiol- Sfantu Gheorghe – Murighiol
– 2 prânzuri bufet
– 1 cină cu specific pescăresc
– 1 cină cu specific turcesc sau românesc
Pentru detalii despre sejurul în Delta Dunării vă rugăm să trimiteți un mail către adresa andreea.horvat@novatravel.ro, cu cc la ramona@repatriot.ro
–
9 OCTOMBRIE
În funcție de preferințele participanților, ora de plecare din Delta Dunării către București este flexibilă, astfel încât să se poată asigura legătura cu zborurile și nevoile participanților.
PREZENTARI/CV PARTICIPANȚI
Vă rugăm să verificați dacă numele, prezentarea si fotografia dumneavoastră se află pe site și dacă există erori. Am primit un volum foarte mare de informații si dorim să ne asigurăm că totul este pregătit corect pentru dumneavoastră. Pentru modificări vă rugăm să trimiteți un mail la ancapatru@justad.ro, cu cc la ramona@repatriot.ro.
FACILITĂȚI
Partenerul nostru AutoBoca vine în întâmpinarea dumneavoastră punându-vă la dispoziție mașini de închiriat “for free” pe perioada desășurării summit-ului. Dacă sunteți interesați de aceasta facilitate, vă rugăm să ne scrieți cât mai curând pentru a vă pune în legatură cu persoana responsabilă de acest parteneriat.
RECOMANDARI CONDUITĂ
În fiecare dintre locațiile evenimentului nostru nu este permis accesul sub influența băuturilor alcoolice. Totodată, nu este permisă purtarea oricărei arme de orice natură, obiecte ascuțite/tăioase. Vă rugăm să respectați același regim de siguranță precum cel instituit pentru călătoriile cu avionul.
Pe parcursul summit-ului nu este permisă susținerea unor cauze cu atașament politic. Orice intervenție facută în cadrul summit-ului vă rugăm să fie făcută într-un limbaj adecvat, fără cuvinte jignitoare sau nepotrivite contextului. Summit-ul nostru are ca obiective colaborarea, dialogul, soluțiile constructive. Orice conduită care nu se înscrie în aceste limite va fi sancționată prin eliminarea din locațiile evenimentului.
Pe parcursul desfășurării panelurilor vă rugam să păstrați liniștea și să rezervați eventualele întrebări pentru secțiunile de Q&A.
Cu excepția organizatorilor, fiecare organizatie/companie participantă la summit va fi reprezentată prin maximum 2 reprezentanți.
Totodată, datorită cererii mari venite din partea celor interesați să participe la eveniment, limităm numărul membrilor aceleiași familii la 2. Singura excepție acceptată va fi prezența copiilor alături de părinții lor în Delta Dunării. În același timp, organizatorii nu recomandă accesul copiilor la restul evenimentului (Cocktail, Palatul Cotroceni, BNR, Hanu’ Berarilor).
Dacă dumneavoastră nu mai puteți participa personal la eveniment, nu vor fi acceptate persoane înlocuitoare decât dacă ați făcut o notificare prealabilă și aceasta a fost confirmată de către organizatori.
Orice obiecte de valoare personale aparținând participanților la Summit sunt în responsabilitatea proprietarilor/posesorilor acestora. Organizatorii nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau furtul acestora.
Pentru orice detalii organizatorice, vă rugăm să scrieți la adresa de email ramona@repatriot.ro sau sa sunați la numărul +40 722 340 171, de unde Ramona Chirilă va prelua direct mesajele dumneavoastră.
Vă mulțumim încă o dată și vă așteptăm cu drag la evenimentul nostru.
Echipa RePatriot
Dragi invitati, pt operativitate va rugam sa fiti punctuali pe intregul parcurs al evenimentului nostru. Respectarea orelor pentru realizarea transferului sunt foarte importante pentru un eveniment reusit. Din pacate timpii de desfasurare sunt unii stransi asadar nu vom putea astepta in plus fata de orele comunicate.
Recomandam sa fiti prezenti in punctele de intalnire cu cel putin 10 minute inainte de ora stabilita si comunicata de organizatori pentru intalnire.
Transferul catre locatiile evenimentului va fi oferit de catre RePatriot. Pentru Palatul Cotroceni si BNR este recomandat ca toti participantii sa se deplaseze in grup. Daca doriti sa va deplasati individual si sa asteptati restul grupului la locatii, trebuie sa ne anuntati in scris la andreea.horvat@novatravel.ro Cu cc la ramona@repatriot.ro. Mentionam insa ca asta inseamna ca Dvs. va asumati responsabilitatea ca nu vor apare intarzieri care sa anuleze dreptul Dvs de acces in locurile de desfasurare a summit-ului (Palatul Cotroceni si BNR).
Acces
Accesul in Palatul Cotroceni si in BNR trebuie sa se faca la orele stabilite, orice exceptie atragand intarzieri pentru intregul grup.
Doar persoanele care au confirmat ferm prezenta si se afla pe listele noastre de participanti vor avea accesul aprobat.
Tocmai de aceea va rugam sa verificati aceasta sectiune a site-ului pentru eventuale schimbari si mesaje urgente.
Pentru a putea intra in locatiile evenimentului veti avea nevoie de un ID – Pasaport, buletin, carte de identitate valabile, toate se califica in acest sens.
Prezentari site:
Va rugam sa verificati daca numele, prezentarea si fotografia dvs se afla pe site si nu exista erori. Am primit un volum foarte mare de informatii si din acest motiv pot surveni erori. Pentru modificari va rugam sa scrieti catre Anca Patru cu cc Ramona Chirila.
Pentru aceia dintre Dvs care nu ati avut timpul necesar pt a ne trimiteti prezentarea Dvs, va rugam sa o faceti ASAP la adresele de email mentionate mai sus.
Date contact:
Pt cazare Green Village in Delta Dunarii – persoana responsabila este Andreea Horvat andreea.horvat@novatravel.ro cu cc Ramona Chirila ramona@repatriot.ro
Pentru cazare Novotel va rugam sa ii scrieti Andreei Horvat.
Pentru orice detalii organizatorice, va rugam sa scrieti la adresa de email ramona@repatriot.ro sau sa sunati/sms la numarul +40722340171. Ramona Chirila va prelua direct mesajele Dvs.
Facilitati:
Partenerul nostru AutoBoca si RePatriot venim in intampinarea Dvs punandu-va la dispozitie masini de inchiriat “for free” pe perioada desfasurarii summit-ului. Daca sunteti interesati de aceasta facilitate, va rugam sa ne scrieti cat mai repede pt a va pune in legatura cu persoana responsabila de acest parteneriat.
Reguli de conduita:
Tinuta recomandata: business attire, pentru zilele de 5 si 6 octombrie.
Tinuta recomandata: casual/sport, pentru zilele de 7-8 octombrie.
In fiecare dintre locatiile evenimentului nostru nu este permis accesul sub influenta bauturilor alcoolice.
Totodata, nu este permisa purtarea oricarei arme de orice natura, obiecte ascutite/taioase. Va rugam sa respectati acelasi regim de siguranta precum cel instituit pentru calatoriile cu avionul.
Pe parcursul summit-ului nu este permisa sustinerea unor cauze cu atasament politic.
Orice interventie facuta in cadrul summit-ului va rugam sa fie facuta intr-un limbaj adecvat, fara cuvinte jignitoare sau nepotrivite contextului.
Summit-ul nostru are ca obiective colaborarea, dialogul, solutiile constructive.
Orice conduita care nu se inscrie in aceste limite va fi sanctionata prin eliminarea din locatiile evenimentului.
Pe Parcursul desfasurarii panelurilor va rugam sa pastrati linistea si sa rezervati eventualele intrebari pentru sectiunile de Q&A.
Cu exceptia organizatorilor, fiecare organizatie/companie participanta la summit va fi reprezentata prin maximum 2 reprezentanti.
Totodata, datorita cererii mari venite din partea celor interesati sa participe la eveniment, limitam numarul membrilor aceleiasi familii la 2.
Singura exceptie acceptata va fi prezenta copiilor alaturi de parintii lor in Delta Dunarii.
In acelasi timp, organizatorii nu recomanda accesul copiilor la restul evenimentului (cocktail, Palatul Cotroceni, BNR, Hanu’ Berarilor).
Daca Dvs nu mai puteti participa personal la eveniment, nu vor fi acceptate persoane inlocuitoare decat daca ati facut o notificare prealabila si aceasta a fost confirmata de catre organizatori.
Orice obiecte de valoare personale apartinand participantilor la summit sunt in responsabilitatea proprietarilor/posesorilor acestora. Organizatorii nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea sau furtul acestora.
Va multumim!!!