Mona Ursu
Mona Ursu este Chief Executive Officer și fondatoarea Brandfusion, companie de branding strategic, prezentă pe piața din România încă din 2005. Cu o experiență de peste 20 de ani în comunicare și 15 în consultanță de brand, Mona este adepta aplicării gândirii de design în business, inclusiv în branding.
De aceea, ajută business-urile antreprenoriale românești să aibă impact pe termen lung, oferindu-le soluții de branding strategic gata să răspundă provocărilor reale de business. Impactul muncii sale și al echipei alături de care lucrează, este vizibil în cele peste 100 de proiecte de branding și rebranding implementate în domenii diverse, pentru lideri sau jucători importanți în categoriile lor.
Pe parcursul proiectelor de branding și rebranding, Mona se implică activ în etapa de descoperire și de creare a strategiei de brand, derulând activități și dezvoltând instrumente care să favorizeze gândirea creativă atât a clientului, cât și a echipei sale.
Printre brandurile pentru care a dezvoltat soluții de branding strategic se numără: Revera, CTE Group, Axel, Symmetrica, Mineralport, Eversted, Râureni, Unicarm, Annabella, Mirodenia (Fuchs), Vivelis (Minus 22), Papelino, Zorex (Global Plast), Malina.
Pe lângă proiectele educative dezvoltate de Brandfusion, Brand Build-up® și BrandFusion Laborator, Mona este invitată ca speaker la numeroase evenimente cu teme de branding sau strategie de business, precum și la cursuri de business, atât în București, cât și în țară (Business Days, ASEBUSS, Shift. Change Management – Business Marks etc.)