22 Feb In Noutati
Măști Personalizate FormTex – cum un business afectat direct de pandemie și-a diversificat activitatea pentru a continua activitatea
Vișan Victor, prin compania FormTex, produce măști personalizate, bean bags cu grafică creativă și pereți de fundal Green Screen. Nici unul dintre aceste produse nu făcea parte din oferta firmei înainte de martie 2020 și împreună au ajutat compania nu numai să supraviețuiască, dar și să susțină pe toți cei 10 angajați pe parcursul unui an provocator.
_
“Suntem producatori de sisteme de afișaj portabile pentru evenimente și expoziții așadar criza ne-a afectat în mod direct. După o perioadă de câteva săptămâni în care am căutat să înțelegem ce se întâmplă și cum pot evolua lucrurile, am realizat că va trebui să ne mobilizăm pentru a adresa noi nevoi. Am pornit de la a identifica resursele pe care le putem folosi pentru adezvolta noi produse. Mărturisesc ca această cercetare a fost ceva ce îmi doream să facem de mai mult timp, dar volumul de comenzi din perioadele obișnuite nu ne-a permis să investim timp în această direcție. Fiind specializați în imprimare șifinisare textilă de format mare (lățime de 2.5m) am explorat ce produse adiacente putem concepe. Am lansat printre altele, pereți separatori pentru birouri, standuri pentru dezinfectant, măști personalizate, fotolii puf, pereți de fundal. Nu toate acestea au avut însă succesul dorit.”, spune Victor Vișan fondator al FormTex, un proiect din domeniul producției publicitare din Bucureşti, care a adunat peste 1600 de clienți în ultimii 4 ani.
_
Produsele care s-au bucurat de succes sunt, fără surprindere, măștile personalizate. Acestea sunt făcute din două straturi și clienții le aleg pentru confort, estetică și chiar prețul scăzut datorită refolosirii.
“Spre fericirea noastră măștile personalizate au fost bine primite de piață. Măștile fiind refolosible, ne bucurăm că putem să realizăm un produs mai prietenos cu mediul înconjurător decât clasicile măști medicinale. Mărturisesc că în ultimul an acasă avem mai multe perechi de măști pe care le purtăm și spălăm periodic.” Atât companii mari, precum și mici businessuri antreprenoriale au ales să comande măști personalizate pe care să le ofere angajaților sau clienților lor – ca un material inedit de comunicare.
_
FormTex este doar unul dintre multele proiecte pornite de la zero în ultimii ani în România care s-a repoziţionat în contextul crizei economice provocate de criza sanitară. Care au fost inițiativele care au susținut compania în aceasta perioada?
_
Dezvoltarea de produse noi, reinventarea modalității de a ajunge la clienți, parteneriatele creative sunt doar câteva din strategiile pe care le-am folosit pentru a trece peste această perioadă. Faptul că suntem o companie mică este un avantaj. Am avut flexibilitatea să experiementăm și să identificăm noi oportunități. Cu siguranță am fost ajutați de disciplina financiară neavând credite de plătit sau costuri fixe care să ne amenințe continuitatea.
_
FormTex este partener RePatriot/Romanian Business Leaders – producând și o parte din materialele folosite la evenimentele noastre.