Franciza Meli Melo
Meli Melo este un brand 100% românesc fondat de 2 parteneri francezi, stabiliţi în România
Intro:
Franciza reprezintă o reţetă de business care a fost deja testată şi şi-a dovedit succesul în alte pieţe similare (oraşe sau ţări). Îţi asigura accesul la un brand înregistrat şi protejat, la pregătire iniţială, într-un program bine determinat şi asistenţă comercială şi tehnică pe toată perioada contractului. Şansele de a avea succes cu un business demarat în franciză cresc considerabil.
În ţările mai dezvoltate, franciza reprezintă un motor de creştere economică. Şi credem că Repatriotii care vor să se întoarcă în România ar putea să beneficieze de avantajele sistemelor de franciză. De aceea, ne-am propus să prezentăm o serie de oportunităţi reale de investiţie din piaţă francizelor.
Meli Melo este un brand 100% românesc fondat de 2 parteneri francezi, stabiliţi în România. Din pasiune pentru frumos, Hubert Larmaraud şi Stephane Dumas, au început povestea Meli Melo în 1998 de la un simplu proiect de magazin deschis în Bucureşti. Succesul de care s-au bucurat colecţiile de accesorii şi bijuterii pentru femei, deschiderea şi încrederea clienţilor în brand, au stat la baza dezvoltării sale.
Potenţialii parteneri, antreprenori dornici să demareze o afacere în franciză sau să-şi extindă portofoliul actual cu un business performant, trebuie să împărtăşească Valorile Meli Melo: Pasiunea, Perseverenţa, Onestitatea şi Respectul.
Dezvoltare reţea:
Piaţă a ajuns la o maturitate în care şi oraşele medii între 50 şi 150 de mii locuitori devin atractive, susţinute şi de dezvoltările noi de centre comerciale.
Meli Melo vrea să–şi consolideze poziţia de leader pe piaţă de accesorii la nivel naţional în următorii 2 ani şi să se dezvolte şi la nivel internaţional.
Investiţie tipică/locaţie se situează intre 60 – 80,000 € şi include:
- taxa franciză
- trainingul personalului
- amenajarea spaţiu de retail 40-50 mp
- stocul de marfă pentru lansare
- capitalul circulant pentru primele 3-4 luni de activitate
Termen de recuperare a investiţiei: 3 ani
Tip locaţie: mall (50 mp), stradal, insula (12-16 mp)
Susţinerea francizei Meli Melo:
- Asistenţă în selecţia şi contractarea locaţiei
- Departament de achiziţii (prezicătorii viitorului)
- Dezvoltare permanentă de produs (colecţiile stabilite cu 12 luni în avans)
- Campanii de marketing naţionale şi regionale
- Asistenţă on going
Misiune, viziune şi Valori:
Meli Melo vrea să ajungă leader pe piaţă de accesorii la nivel naţional în următorii 2 ani.
Caută parteneri pasionaţi de frumos şi care visează la propriul business şi împărtăşesc valorile Meli Melo.
Îşi doresc că francizaţii să fie implicaţi în activitatea de zi cu zi a locaţiilor Meli Melo şi consideră că această este cheia succesului: înţelegerea clientului şi motivarea echipei.
Oraşe ţintă, la nivel naţional, sunt: Botoşani, Piatra Neamţ, Arad, Deva, Târgu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Alba Iulia, Satu Mare, Miercurea Ciuc, Bistriţa, Baia Mare, Buzău, Focşani, Tulcea, Târgovişte, Sinaia, Mamaia, Brăila.