Franciza Christian Tour
Christian Tour este liderul pieței autohtone de turism ca număr de chartere operate și ca diversitate a produsului turistic oferit
Franciza reprezintă o reţetă de business care a fost deja testată şi şi-a dovedit succesul în alte pieţe similare (oraşe sau ţări). Îţi asigura accesul la un brand înregistrat şi protejat, la pregătire iniţială, într-un program bine determinat şi asistenţă comercială şi tehnică pe toată perioada contractului. Şansele de a avea succes cu un business demarat în franciză cresc considerabil.
În ţările mai dezvoltate, franciza reprezintă un motor de creştere economică. Şi credem că Repatriotii care vor să se întoarcă în România ar putea să beneficieze de avantajele sistemelor de franciză. De aceea, ne-am propus să prezentăm o serie de oportunităţi reale de investiţie din piaţă francizelor.
Cu o istorie de 21 de ani, Christian Tour și-a consolidat afacerea, a devenit un brand puternic, cu experiență, capabil să împărtășească din know-how-ul său și altora prezenți deja pe piața de turism sau care vor să între în domeniu.
Dezvoltare reţea:
În prezent, Christian Tour are două canale majore de vânzare: 40 de sedii proprii și 1611 agenții revanzatoare
Își doresc să dezvolte un al treilea canal de vânzare, prin intermediul francizei, și să ajungă leader pe segment la nivel național/regional. Targetează orașele cu peste 50.000 de locuitori.
Investiția inițială: între 25 mii – 35 mii de euro (în funcție de suprafața locației și stadiul de preluare)
Susţinerea francizei Christian Tour:
- Afilierea la un brand puternic și recunoscut
- Reprezentativitate în cadrul industriei de turism
- Un partener puternic care investește continuu în dezvoltare produse, marketing, software și tehnologie
- Acces la un portofoliu variat de produse și servicii proprii
- Traininguri de specialitate (workshop-uri, training individual cu agenții, infotripuri în diverse agenții, share de experiență)
- Plan de marketing (publicitate locală outdoor, online, radiotv)
- Structura de venituri avantajoasă. Acest tip de parteneriat presupune să-i ofefe francizatului acces la întregul business (sisteme, procese, tehnologie, dezvoltare etc.), nu doar la produse turistice, prin care îi asigure premisele unui business sănătos și pe termen lung.
Misiune, viziune şi valori:
Misiunea Christian Tour – Să creeze amintiri de neuitat!
Christian Tour s-a făcut remarcat prin cele mai bune vacanțe oferite turiștilor în destinații din întreagă lume. De la escapade pe insule fascinante, expediții montane, croaziere, circuite culturale până la city break-uri romantice, Christian Tour este biletul de vacanță preferat de toți călătorii care apreciază profesionalismul, seriozitatea și calitatea serviciilor.
“Puțini dintre cei peste 200.000 de turiști români care călătoresc în fiecare an cu agenția Christian Tour știu că în urmă cu mai bine de 2 decenii, undeva într-un subsol, nu departe de Facultatea de Drept, porneam la drum cu un vis, o mulțime de planuri în minte, și doar câțiva bani în buzunar. Eram pe atunci student la Drept, eram îndrăgostit de munte și visam să îi ajut pe români să descopere lumea”. Cristian Pandel – Fondator Christian Tour