Franciza aBeauty Clinique
aBeauty Clinique este o retea de clinici de infrumusetare si estetica corporala si faciala
Intro:
Franciza reprezintă o reţetă de business care a fost deja testată şi şi-a dovedit succesul în alte pieţe similare (oraşe sau ţări). Îţi asigura accesul la un brand înregistrat şi protejat, la pregătire iniţială, într-un program bine determinat şi asistenţă comercială şi tehnică pe toată perioada contractului. Şansele de a avea succes cu un business demarat în franciză cresc considerabil.
În ţările mai dezvoltate, franciza reprezintă un motor de creştere economică. Şi credem că Repatrioţii care vor să se întoarcă în România ar putea să beneficieze de avantajele sistemelor de franciză. De aceea, ne-am propus să prezentăm o serie de oportunităţi reale de investiţie din piaţă francizelor.
Experienta altor afaceri de succes i-a ajutat pe fondatori să clădească rapid lanțul de clinici de lux de înfrumusețare și estetică corporală și faciala, aBeauty Clinique.
aBeauty a început povestea în 2010, în plină criză economica. În primii doi ani fondatorii au analizat piață la nivel local și național și au configurat parametrii afacerii, iar în 2012 au deschis prima clinică în Galați.
Conceptul a plecat de la ce își doresc clienții și au reușit să genereze conceptul de clinică bazată pe tehnologie de nivel internațional, într-un ambient de “cinci stele”, care asigura discreție, intimitate, confort, accesibilitate, consecvență serviciilor, trasabilitatea și garanția rezultatelor.
Unul din avantajele competitive pe care îl promovează aBeauty este faptul că mereu vor investi în tehnologia de ultima ora. În fiecare an au adus aparate noi și mixul de tratamente pe care îl au, le-a oferit posibilitatea de a garanta rezultatele.
Dezvoltare reţea:
Cum s-a dezvoltat aBeauty Clinique până în prezent:
- In 2012 au deschis prima clinică în Galati
- In 2014 Brașov și Constanta
- In 2015 Bucuresti
- In 2017 Iasi
- Povestea continua…
Abeauty pariază pe orașe dezvoltate, cu un număr minim de 150.000 de locuitori.
Planurile de extindere sunt: 7-10 clinici în țară și 4 în București, acest număr de clinici ar completă la nivel național acoperirea pe care piață actuală o poate suporta.
Investiţie medie/unitate: intre 100.000-200.000 Euro/locație, în raport de mărimea acesteia și gradul de dotare cu echipamente și servicii furnizate către clientul final, investiție care acoperă: taxa de franciză, cheltuieli de amenajare și dotare cu echipamente de lucru, în conformitate cu standardele Abeauty, capitalul circulant de lucru pentru primele luni operationale.
Redevențe: 5% din CA
Contribuția la bugetul de marketing: 1.5 % din CA
Recuperarea investiției: 3-3,5 ani
Susţinerea francizei Abeauty:
- validare locației
- configurează și compartimentează locația astfel încât fluxul de personal să fie cât mai facil conform parametrilor de business
- asigură consultanță în mercantizare și amenajări locație în costuri optime
- validarea echipei
- training formare și certificarea competențele pe care fiecare om din echipa trebuie să le aibă
- sisteme software prin care monitorizează parametrii importanți pentru business
- sistem de tip callcenter, pentru suport vânzări
- sistem de marketing online
- acces la sistem de furnizori de aparatură și consumabile, avem prețuri mai bune dacă fiecare s-ar duce să cumpere singur necesarul de dotări/consumabile per locație
Misiune, viziune şi valori:
Conceptul lor este “Frumusețea nu se va demoda niciodată. Acum îți arătăm cum să faci un business profitabil în acest domeniu.”
Vor să devină un punct de referință pozitiv în domeniul serviciilor superioare din domeniul medical, estetic și cosmetic, un brand inspirațional care trece toate granițele serviciilor superioare, inspirând deopotrivă și alte business-uri.