FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI Ediția XI
Revista HR Manager organizează cu sprijinul Humanistic, în zilele de 24-25 NOIEMBRIE 2021, între orele 14:00-17:00, ediția a XI-a din seria de evenimente online FAST FORWARD. ORGANIZAȚIA VIITORULUI cu tema: THE CULTURE OF TRUST & AGILITY.
Evenimentul pune sub lumina reflectorului organizația construită pe premisele unui nou tip de leadership, mult mai conștient, ce pune în mijloc starea de bine și echilibrul angajatului prin construirea de relații sănătoase: Coaching Culture, The Culture of Trust – Cultura încrederii. Totodată în lumina reflectorului va fi și conceptul de Organizație Agilă. 2021 este probabil ultimul în care s-a mai putut demara construirea sau consolidarea culturilor organizaționale agile iar acest atribut să mai reprezinte un avantaj competitiv.
Agilitatea, ca filozofie la nivel cultural, este deja în piață de ani buni și anul trecut am experimentat-o cu toții, cu bune și cu rele. Cu toate acestea, există organizații mature în această abordare, unde agilitatea a depășit departamentul de IT și, dincolo de practica de lucru, a devenit un mod de acțiune în întreaga companie. Și mai interesant este faptul că fiecare organizație a adaptat “Agile” în stilul său propriu.
În cadrul evenimentului se vor dezbate idei, inițiative, se vor prezenta studii și proiecte implementate în companii. Speakerii invitați la eveniment sunt specialiști și practicieni recunoscuți în domeniul resurselor umane:
1.Madi Rădulescu – Executive Coach, PCC, MBA, Managing Partner MMM, în cadrul sesiunii intitulată: “Agilitatea ca mindset – Ce funcționează, ce nu funcționează în munca agilă”, ne propune o analiză a ceea ce funcționează mai puțin în dezvoltarea acestui mindset și câteva modalități de accelerare a modului de gândire agil, la lideri și nu numai. “Pentru a deveni realitate și a descrie un nou mod de funcționare al echipelor și organizațiilor, agilitatea trebuie întâi însușită în mentalitatea fiecăruia dintre noi. A deveni mai agil este o schimbare în sine. Care ajută să facem mai bine față schimbărilor” ne spune Madi Rădulescu
2.Dorin Bodea – Fondator și General Manager, Result Development, va susține sesiunea intitulată: “Remodelarea organizațiilor fără sens. Cum stopăm amatorismul în management și cum creăm job-uri semnificative?”
3.Raluca Radu – Mental Training Consultant, SuperAchievers, ne invită să descoperim care sunt factorii care ne ajută să creștem creiere agile și cum putem valorifica această putere pentru a dezvolta lideri și echipe agile “whole brain”, capabile să facă față rapid schimbărilor continue cu care ne confruntăm. Organizațiile sunt la fel de agile pe cât sunt oamenii care contribuie în cadrul lor. Echipele executive care adoptă și promovează în mod proactiv abordările “whole brain” au flexibilitatea adaptării rapide la schimbări și produc rezultate financiare semnificativ mai bune. Aflăm toate acestea în cadrul sesiunii intitulate: “Neuro Agility – Prepare your organization for continuous disruptions with an agile workforce”
4.Andrei Crețu – Co-fondator Pluria, 7card împreună cu moderatorul evenimentului Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC vor răspunde la întrebarea: care este fundația pentru a construi o companie – descentralizată, în care se lucrează autonom și flexibil, care ia decizii rapide și rămâne competitivă? În cadrul sesiunii dialog: “Încrederea în angajați, fundația unei organizații agile”
5.Cătălin Olteanu – Director Comercial, Edenred România, va vorbi despre cum au evoluat nevoile angajaților în contextul pandemic? Cum au susținut companiile angajații în “noul normal”? Cum s-a adaptat piață beneficiilor extrasalariale la noile realități?
6.Lucia Iliescu – Country HR Manager Continental România, va susține studiul de caz intitulat: “Încrederea, fundament al agilității Continental”
7.Theodora Amurăritei – People Business Partner Infrastructure & Network, ENEL și Camelia Dumitru – Organizațional Development Specialist| Internal Coach, ENEL vor susține sesiunea cu studiul de caz: ENEL Liquid Organization – un demers de agilizare și construire a unei culture bazate pe încredere
8.Sabin Cătălin Ichimescu – Training & Development Specialist la Orange România, va susține studiul de caz: “Orange Money, în sens unic spre Agile”, despre cum ajuți o companie să știe, să înțeleagă și să poată lucra “Agile”
9.Ana Costea (Teodorescu) – HR Manager certSIGN, va susține un studiul de caz despre cum a crescut nivelul de satisfacție al angajaților datorită digitalizarii HR-ului
10.Delia Mandache – Human Resources Director HTSS, ne va prezența studiul
de caz despre organizația HTSS bazată pe cultura încrederii și agilitate.
Ana Krasovschi – People, Culture & Organization Chief Officer, Sameday, împreună cu Sorin Bănulescu – People and Culture Director, HEINEKEN România și Iulia Buciuman – Managing Partner HUMANISTIC, vor discuta în cadrul unui panel despre: Cum construim organizații bazate pe cultura încrederii și agilitate. Se vor dezbate idei și inițiative care să raspundă la întrebări precum:
- Ce se poate împrumuta realmente din Manifesto în cultura organizației?
- Ce funcționează, ce nu funcționează în munca agilă?
- Cum se poate adresa mai bine nevoia de autonomie în WFH?
- Cât de departe este o cultură a autonomiei și agilității de conceptul de Liberated Organisations?
- Cum arată o nouă modalitate de a organiza un departament care să încurajeze colaborarea?
- Structuri verticale, matriciale, dublă-raportare vs structurile lineare?
- Command & Control vs Încredere și Responsabilitate
- Proiecte experimentale de organizare și structurare
- Departamente satelit, autonome și practici de lucru între ele
- Tipuri de obiceiuri și ritualuri de management și organizare ce dau roade
- Munca pe KPI; Obiective vs muncă pentru Sens și Misiune
- Atașamentul organizațional și angajamentul în organizații agile
Moderatorii evenimentului sunt: Iulia Buciuman – Managing Partner HUMANISTIC și Mihai ZÂNT – Business Coach, Managing Partner HUMANISTIC.
Toate prezentările și discuțiile se desfășoară în limba română.
În timpul evenimentului participanții au posibilitatea să adreseze întrebări prin intermediul unui chat live.
Participarea este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Înregistrarea se face pe pagina evenimentului, unde se găsesc toate detaliile privind temele de discuție și vorbitorii acestei ediții.
Pentru detalii legate de organizare adresa de contact este evenimente@cariereonline.ro.
———————————————————————————————————
Parteneri: Orange, MMM, Continental, Arctic, Enel, HTSS, Benefit, certSign, Heineken, Pluria
Parteneri media: Revista CARIERE, Biz, Portal HR, HR Club, Doing Business, Jurnalul de Afaceri, Wall-Street, CONAF, PWN Romania, Repatriot, Spot, Financial Intelligence, Learning Network, Psychologies, Hipo