Dragoș Dumitru
Deţine şi face management de aproape zece ani pentru ceainăria Aromaroma din Bucureşti, a deschis mai multe mici business-uri în domeniul pub-urilor şi, recent, la începutul anului 2016, a lansat un nou business care îşi propune să aducă pe piaţă locală un concept diferit pentru masă de prânz.
“ChefBox este o idee pe care o aveam demult, dar care a prins contur abia în luna ianuarie din acest an. La început, meniurile puteau fi servite la Cafeneaua Aromaroma şi oamenii au reacţionat foarte bine la iniţiativa. Avem un grup numeros de persoane care mănâncă mereu la noi încă din prima zi. Apoi, din mai, am venit mai aproape de nevoile consumatorilor şi am creat un punct de «take away» în zona Piaţă Victoriei, unde comenzile s-au triplat în doar câteva luni“, detaliază Dragoş.
Una dintre principalele probleme ale tânărului antreprenor au fost găsirea angajaţilor serioşi, dedicaţi, dar şi problemele legate de legislaţie.
Deşi în prezent Dragoş gândeşte planul de extindere în Bucureşti, nu exclude, ulterior, o extindere dincolo de Capitală. Citește mai multe aici.
Sursă: wall-street.ro.