Andreea Mitan
Andreea Mitan (n. 1988) este doctor în științele comunicării și lector la Școala Națională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) din București, unde predă cursuri ce se înscriu în sfera comunicării și a marketingului. Este coordonator al programului masteral în Management și Branding Corporativ (la Facultatea de Management) și al programului masteral în Brand Management și Comunicare Corporatistă (la Facultatea de Comunicare și Relații Publice).
Este co-autoare a volumului „Ghid esențial de promovare” (2015), best-seller Tritonic 2016, secțiunea academic books.
Începând din anul 2014 face parte din echipa de organizatori ai conferinței internaționale academice STRATEGICA, realizată în parteneriat de către Facultatea de Management din cadrul SNSPA și Banca Națională a României. A participat la organizarea lansării în România a raportului Băncii Mondiale – „World Development Report 2016: Digital dividends” și la organizarea Summit-ului NATO la București (2008).
În august 2017 s-a alăturat echipei Camerei de Comerț Norvegiano-Române (NOROCC), ocupând poziția de Director Executiv.