Adrian Ciucur
Pe modelul brokerilor din Olanda, unul dintre cei mai mari jucători din piața locală a florilor se extinde la nivel național.
Care este miza?
La fel ca multe alte clădiri de birouri construite în centrul Capitalei, nici cea în care sunt trasate planurile de dezvoltare ale grupului Floria nu iese cu nimic în evidență. Predomină cenușiul și sticla. Sunt multe firme din multe domenii, amestecate. Diferențele apar în interior. Pentru că vinde și distribuie flori, din decorul Floria nu puteau să lipsească florile și culorile. La fel cum din dialogul cu Adrian Ciucur (44 de ani), CEO-ul grupului cu acționariat românesc, nu lipsesc proiectele de investiții, gândite pentru mult timp de aici încolo. Dacă în primăvara anului trecut.
Floria a devenit jucător național pe segmentul B2B, acționând ca broker de flori, anul acesta vizează mai multe direcții, între care online-ul se va completa natural cu offline-ul.
Adrian a participat la conferința Repatriot din Paris, de acum 2 ani și la toate Summit-urile Repatriot. Este una dintre persoanele care s-au repatriat și au reușit Acasă, în România.
Vedeti articolul complet pe Newmoney