InnerTrends
Startup-ul care ajută firmele să își cunoască mai bine clienții din online. Softul ce înlocuiește experții în analiza de date
Trei tineri români lansau anul trecut un startup menit să ajute companiile să își cunoască mai bine utizitarii aplicațiilor lor web sau mobile-o latură în care marile companii investesc tot mai mult în ultimii ani din dorință de a deține tot mai multe date despre comportamentul clienților lor. Care este poveste lor și cum funcționează de fapt soluția pe care o aduc în piață.
Claudiu Murariu, Alex Stoia și Iuliana Murariu, după mai bine de 5 ani în care au lucrat împreună la alte două proiecte în același domeniu, al datelor despre comportamentul utilizatorilor, au descoperit o nevoie tot mai dezbătută în piață, nevoie companiilor de a-și cunoaște cât mai bine utilizatorii. Așa a apărut InnerTrends.
“Am creat InnerTrends după ce la startup-ul anterior am reușit printr-un proces de optimizare continuă să obținem rațe de conversie foarte mari. Întreg business-ul depindea de acest aspect căci achiziția de utilizatori noi costă foarte mult, așa că trebuia să avem rezultate foarte bune cu cei care ne utilizau produsul, adică trebuia să livrăm un ușer experience impecabil încă de la prima interacțiune. Că să facem asta, trebuia să înțelegem tot procesul (de la logarea utilizatorului până la navigarea pe site) și să luăm decizii practice din perspectivă business-ului”, explică Claudiu Murariu.
“Pe scurt, optimizăm procesul de ușer onboarding al clienților noștri”, adaugă fondatorul startup-ului. Pentru mai multe detalii, dați click aici.
Sursa: startupcafe.ro