Alina Andreea Sluser
A lansat o afacere cu articole vestimentare din pasiune pentru cai
“Comparativ cu ţări precum Anglia, Italia, Franţa, cultură ecvestră în România nu este atât de răspândită. Există foarte multe aspecte de îmbunătăţit, astfel încât calul să fie recunoscut la adevărată să valoare. Începând de la creşterea cailor de rasă până la construirea unor hipodromuri pentru curse de galop sau trap, promovarea hipoterapiei şi a echitaţiei, dar şi purtarea unor ţinute adecvate la prezenţa la concursurile cu cai, România are mult de dezvoltat”, spune antreprenoarea.
Absolventă de studii economice, Alina Andreea Sluser, o tânăra de 26 de ani, a avut dintotdeauna o pasiune pentru cai. A lucrat în vânzări şi marketing, dar, inspirată de nobleţea cailor şi crescând în atelierul de croitorie al mamei, s-a gândit să pună bazele unei afaceri care să le îmbine pe amândouă. A luat naştere Trap Trap, producător de design vestimentar cu inspiraţie din ecvestru, care are vânzări lunare de aproximativ 2.500 de euro.
Lansarea business-ului a avut loc în mai multe etape: în prima faza, în 2015, Alina creează o pagină de facebook unde începe să comercializeze articolele vestimentare, iar ulterior în septembrie 2016 se lansează şi magazinul şi blogul online Trap Trap. “Perioada de dinaintea acestor evenimente a însemnat prospectarea pieţei, strategia de brand, testarea şi selecţia materialelor, designul şi elaborarea tiparelor şi producţia articolelor vestimentare. Trap Trap include astăzi o colecţie de tricouri polo şi casual, pictate manual la comandă – pentru bărbaţi, femei şi copii, o colecţie limitată de tricouri casual pictate manual (cu un pattern predefinit) în colaborare cu cântăreaţa Ellie White şi o colecţie de eşarfe din mătase naturală 100% pentru femei”, povesteşte Alina.
Citește mai departe aici…
Sursă: wall-street.ro