Ionuţ Grossu
Unul dintre cei mai titraţi antreprenori români, a lansat în Bucureşti un nou hub Service-Return.com, o platforma internaţională care oferă servicii de garanţii şi extra–garanţii „door to door”, oriunde din Europa.
Compania a investit în total 200.000 de euro în acest centru de operaţiuni, care asigura service pentru ceasuri, telefoane mobile, tablete, smartwatch-uri şi gadget-uri.
Noul hub Service Return din Capitală are o suprafaţă de 300 de metri pătraţi şi asigura recepţionarea produselor şi trimiterea acestora către service-uri, pentru a fi reparate. Compania lucrează în prezent cu peste 20 de service-uri din România şi Europa, care sunt autorizate de marii producători internaţionali, precum Apple, Samsung, Asus, HTC, Sony, Lenovo sau Huawei.
”Suntem în plină dezvoltare în România, dar şi în Europa. După hub-ul din Baia Mare am decis să deschidem unul şi în Bucureşti pentru a face faţă cererii tot maimari, venite mai ales din străinătate. Ne axam mai mult pe pieţele din afară ţării, precum Marea Britanie, Germania, Italia, dar şi Polonia, care are o piaţă de patru ori mai mare decât România. Ne-am îndreptat mai mult atenţia în special spre Vest pentru că retailerii şi consumatorii din aceste ţări sunt mult mai conştienţi de necesitatea serviciilor noastre”, declara Ionuţ Grossu, managing director Service Return.
Sursă: wall-street.ro.