Roxana Toma
A hotărât să testeze antreprenoriatul, readucând la viaţă un obiect celebru, care se regăsea în casele majorităţii românilor – milieul.
“A fost o trecere rapidă spre antreprenoriat, deşi mă pregătisem să fac altceva. Am studiat să devin agronom, însă am ajuns jurnalist. 24 de ani în presă. Am simţitîntr-o bună zi că trebuia să fac altceva. Agricultură nu mai ştiam să fac, decât la nivel de teorie. Am ales să fac ceva ce am învăţat de la mama. Povestea a început acum 3 ani, de la o pagină de Facebook, unde postăm fotografii cu flori. Am ales să fac o pagină în care să pun aceste fotografii. Am ales atunci şi numele de Ţărăncuţa Urbană. Am <<hrănit>> pagină cu toate hobby-urile mele. Ulterior am făcut un blog şi în cele din urmă o platforma online”, a povestit Roxana Toma în emisiunea Profesioniştii în Retail.
Preţurile pornesc de la 90 de lei şi ajung la 130 lei. “Clienţii apreciază muncă şi am avut oameni surprinşi de preţul accesibil pentru un astfel de produs. Am pus milieul pe lemn, pe rochii şi bluze din în, în tablouri. Acum ne pregătim pentru iarnă, lucrăm globuri ornate cu milieu”, mai spune Roxana.
În 2-3 ani speră la un atelier mai mare şi un magazin fizic. “Poate Ţărăncuţa Urbană va deveni Ţărăncuţa Globală. Avem planuri şi există loc pentru că milieul nu a fost exploatat, era obiectul pe seama căruia făceam glume – milieul pe televizor şi bibeloul peste – şi am încercat să îl pun la loc de cinste”, adaugă Roxana.
Sursă: wall-street.ro