Franciza Imprinto
Imprinto: Cea mai dezvoltată reţea de magazine de print şi personalizări.
Intro:
Franciza reprezintă o reţetă de business care a fost deja testată şi şi-a dovedit succesul în alte pieţe similare (oraşe sau ţări). Îţi asigura accesul la un brand înregistrat şi protejat, la pregătire iniţială, într-un program bine determinat şi asistenţă comercială şi tehnică pe toată perioada contractului. Şansele de a avea succes cu un business demarat în franciză cresc considerabil.
În ţările mai dezvoltate, franciza reprezintă un motor de creştere economică. Şi credem că Repatrioţii care vor să se întoarcă în România ar putea să beneficieze de avantajele sistemelor de franciză. De aceea, ne-am propus să prezentăm o serie de oportunităţi reale de investiţie din piaţă francizelor.
Imprinto este brand 100% românesc, deţinut de compania Trodat SRL, o companie cu peste 20 de ani de experienţă in retail.
Franciza Imprinto reprezintă cea mai dezvoltată reţea de magazine de print şi personalizări.
Reţeaua de magazine se află acum într-un proces de rebranding, devenind Imprinto, care nu mai personalizează doar ştampile, ci şi textile, obiecte ceramice, cărţi de vizită sau printare de fotografii.
În România se vând anual peste 200.000 de ştampile, dintre care 60.000 – 70.000 sunt comercializate de Imprinto.
Dacă ai făcut vreodată ştampila, probabil ai cumpărat de la ei.
Dezvoltare reţea:
Imprinto a ajuns acum la un număr de 60 de magazine în toată ţară, în oraşe precum Bucureşti, Braşov, Bacău, Ploieşti şi Sibiu şi are in plan să se extindă în sistem de franciză cu alte 30-40 de magazine în următorii doi ani.
Locaţiile pe care le urmăresc sunt atât în mall/galerii comerciale cât şi stradal, deschise sub formă de magazin propriu (25-30mp) sau insulă (12-16mp).
Investiţie tipică/locaţie este de: 27-37 mii euro (insulă sau magazin) – mall sau locaţie stradală
Cifra de afaceri anuală medie/magazin: 35-60 mii euro
Durata de recuperare a investiţiei: 3 ani
Susţinerea francizei Imprinto
- Asistenţă în selecţia şi contractarea locaţie i
- Departament de achiziţii
- Departament logistic care acoperă întreagă ţară
- Dezvoltare permanentă de noi categorii produse (personalizări)
- Campanii de marketing naţionale şi regionale
- Asistenţă on going
Caută parteneri curioşi şi dornici să înveţe lucruri noi şi care visează la propriul business, cu un capital redus de start.
Oraşe ţintă: Bucureşti şi toate oraşele ţării cu peste 50 mii de locuitori.