27 Oct In Noutati
Startup-ul românesc Space Hub în Taiwan, la cea mai mare competiție din Asia
Startup-ul românesc Space Hub a fost selectat între cei 150 de semifinaliști din peste 4000 de start-upuri din 51 de țări participante la X-PITCH 2022, una din cele mai mari competiții de profil din lume și probabil cea mai mare din Asia.Din Europa și cele două Americi, provin doar 13% din cele 150 de start-upuri din semifinală, Space Hub fiind singurul care reprezintă România (#124 în această listă).
Space Hub face parte din categoria New Space, Space-as-a-Service și asamblează nanosateliți (cubesats), îi lansează pe Low Earth Orbit (LEO) și apoi prelucrează datele colectate cu algoritmi customizați de analiză predictivă – oferind un lanț complet integrat al valorii la cele mai mici costuri din industrie. Traiectoria Space Hub de până acum a inclus participarea la mai multe acceleratoare prestigioase din țară și din lume, printre acestea InnovX (România), Startup Grind London, Go2Space-HUBs (Madrid, Spania), Y Combinator (Silicon Valley, SUA), NVIDIA Inception (Taiwan). Până în prezent, în contextul X-PITCH, Space Hub a fost invitat la mai multe traininguri de internaționalizare de nivel înalt, care au vizat evidențierea mai multor caracteristici specifice diferitelor piețe asiatice de top, țările analizate în detaliu fiind Malaezia, Japonia, Hong-Kong, Vietnam, Taiwan, Singapore.
Semifinala va avea loc pe 1 noiembrie, iar marea finală în 10 noiembrie. Echipele din TOP150 intră în semifinale și dintre aceastea se vor selecta 15 care ajung în finală. Primii 3 câștigători au posibilitatea de a câștiga o investiție de până la 1 milion USD. În paralel cu participarea la X-PITCH 2022, Space Hub este prezentă la târgul de start-upuri, tehnologie și inovare Meet Taipei 2022, din Taiwan.
Pentru a se plasa într-o poziție cât mai avansată în competiția X-PITCH 2022 și pentru a ținti una din cele trei pozitii de top în finală, Space Hub (#75 în această listă) are nevoie de susținerea ta sub forma unui Like.
X-PITCH este „X Games” al competițiilor de start-up, concurenții trecând printr-o serie de evenimente de pitch de mare intensitate pentru a câștiga premii și investiții. Concursul nu este doar o provocare, ci și o oportunitate excelentă de a îmbunătăți semnificativ abilitățile de prezentare, permițând fondatorilor să-și reexamineze afacerea și să-și spună povestea într-un mod mai precis.