Iulian Suciu, fost bucătar şef în Irlanda, s-a reîntors acasă după 12 ani
Unul dintre cele mai importante planuri de dezvoltare este deschiderea unui restaurant la Cluj ♦ Ambiţia lui Iulian Suciu este de a implementa conceptul „farm to fork“, astfel încât să reuşească în fiecare dimineaţă să se aprovizioneze de la fermieri şi să servească mâncare sănătoasă clienţilor ♦ Green Kitchen ajunge zilnic la minim 100 de bonuri de casă, iar valoarea unui bon este de 40-60 de lei.
Dorul de familie, de locul în care îi sunt rădăcinile şi încăpăţânarea sa în a crede că se poate face business în Româna l-au adus pe Iulian Suciu înapoi în ţară, după 12 ani în care a locuit şi a lucrat în Irlanda ca bucătar chef pentru grupul Intercontinental. El a revenit în România alături de soţia şi fiica lui şi a creat Green Kitchen la Târgu-Mureş, un restaurant cu mâncare sănătoasă, deschis după o investiţie de 60.000 de euro. Anul trecut, businessul său a ajuns la afaceri de 1,3 mil. lei.
„M-am întors în ţară pentru a fi alături de familie. După 12 ani petrecuţi în Irlanda, visul nostru era să ne întoarcem acasă şi să ne deschidem propriul nostru business. Nu ştiam exact cum va arăta, am schiţat un business plan, am strâns nişte bani şi prin programul Antreprenor Acasă am reuşit ca visul nostru să devină realitate şi aşa am creat Green Kitchen. Este un restaurant fast-food cu mâncare sănătoasă. Folosim doar ingrediente proaspete, nu avem congelator, nu facem nimic prăjit, toate sosurile sunt făcute în casă, folosim tacâmuri şi boluri biodegradabile pentru a fi cât mai verzi. Restaurantul a fost inaugurat în 17 septembrie 2019. Investiţia totală a fost 60.000 de euro – 50%, din surse proprii şi 50%, finanţare prin programul Antreprenor Acasă. Anul trecut am ajuns la o cifră de afaceri de 1,3 mil. lei“, a povestit Iulian Suciu.
Astăzi, Green Kitchen are o echipă de nouă angajaţi. Încă de la început, de când toate sarcinile le reveneau lui Iulian Suciu şi soţiei sale, businessul a avut rezultate foarte bune. În primele trei luni de funcţionare, restaurantul a ajuns la afaceri de 300.000 de lei, iar în 2020, la 880.000 de lei. Green Kitchen s-a mutat ulterior într-o locaţie mai mare, de 100 de metri pătraţi, iar investiţia în această nouă locaţie a fost de circa 100.000 de euro.
Articolul complet pe zf.ro