Platformele de cursuri online: Creșteri exponențiale în perioada de izolare
Criza sanitară generată de pandemie a mutat în online majoritatea activităților. Pentru unii a fost o gură de oxigen pentru a nu da faliment. Alții și-au crescut vânzările. Iar pentru unii a reprezentat redefinirea totală a businessului.
Nu aduc șapte ani de business ceea ce aduce o perioadă de două luni de izolare. A constatat-o în propriul business Alexandru Șelaru (33 de ani), fondator al platformei educaționale online Edus.ro. „Timp de șapte ani am adunat circa 50 de clienți. În ultimele două luni am ajuns la 600 de utilizatori“, spune antreprenorul. Dacă în anul înființării sale, 2013, compania era „prea vizionară pentru vremurile pe care le trăiam atunci“, adaugă el, odată cu schimbările impuse de noul context a început să funcționeze foarte bine.
Propunându-și să faciliteze adopția sistemului de digitalizare în unitățile de învățământ preșcolar și preuniversitar într-un mod cât mai simplu și natural, oferind soluții personalizate în funcție de abordarea individuală a fiecărei școli, platforma Edus.ro este împărțită în două module: digital organizațional, care acoperă partea procedurală a managementului educațional, și digital educațional, adică lecții online, rețea socială, catalog electronic și un magazin care oferă posibilitatea de a achiziționa online de la manuale și rechizite până la excursii și alte activități extracurriculare.
Citește articolul complet pe NewMoney.ro.