Administrator Produse și Servicii Decontare la BRD
BRD – Groupe Societe Generale Bucuresti, Romania
Daca iti doresti o activitate de back-office in zona de piete financiare, in centrala uneia dintre cele mai mari banci din Romania, intr-o activitate in care banca noastra este printre liderii de piata, parte a unui grup international, te asteptam in echipa noastra:
Responsabilitati:
- Gestioneaza si inregistreaza operatiunile de distributie, decontare, comisioane si incasari comisioane, transmite rapoarte si raspunde de toate operatiunile gestionate
- Efectueaza operatiunile necesare pentru realizarea decontarii tranzactiilor cu instrumente financiare si a altor operatiuni cu titluri
- Urmareste corectitudinea operatiunilor specifice si semnaleaza posibilele erori
- Opereaza in sistemul informatic specific activitatii, asigura gestionarea bazei de date contabile si efectueaza raportari specifice;
- Asigura inregistrarea corecta a veniturilor si cheltuielilor si urmarirea lor;
Cerinte obligatorii:
- Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic;
- Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu;
- Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel,PowerPoint), baze de date,
- Foarte bune abilitati de relationare, lucru in echipa si comunicare;
- Atentie la detalii, constiinciozitate, orientare catre rezultate;
- Abilitati de intelegere a cerintelor de business.
Reprezinta avantaj:
- Experienta profesionala, preferabil pe zona de decontare ;
- Cunoasterea legislatiei pietei de capital, legislatiei bancare specifice in vigoare;
- Cunostinte de contabilitate.
Nota: pozitia este locata in zona de nord a Bucurestiului (Baneasa).
Descrierea companiei:
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.
Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:
- Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem;
- Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor;
- Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate;
- Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.
Pe scurt:
- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
- 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.
- Ai un loc in echipa noastra daca:
- Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa;
- Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul;
Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.
Detalii și CV la recrutare@brd.ro.