Franciza Gregory’s
Lanțul de restaurant Gregory’s din Grecia își invită clienții să trăiască experiență alimentelor și a cafelei de calitate
Franciza reprezintă o reţetă de business care a fost deja testată şi şi-a dovedit succesul în alte pieţe similare (oraşe sau ţări). Îţi asigura accesul la un brand înregistrat şi protejat, la pregătire iniţială, într-un program bine determinat şi asistenţă comercială şi tehnică pe toată perioada contractului. Şansele de a avea succes cu un business demarat în franciză cresc considerabil.
În ţările mai dezvoltate, franciza reprezintă un motor de creştere economică. Şi credem că Repatriotii care vor să se întoarcă în România ar putea să beneficieze de avantajele sistemelor de franciză. De aceea, ne-am propus să prezentăm o serie de oportunităţi reale de investiţie din piaţă francizelor.
Succesul Gregory’s nu este o întâmplare. Iar această face că investiția să aibă un real succes!
Dovadă stau cei peste 46 de ani de experiență, din cele peste 350 magazine pe care le dețin în Grecia, în Cipru, în Germania și în România, și datorită celor 250.000 de clienți care aleg Gregory’s in fiecare zi.
Dezvoltare reţea:
Gregory’s deține 3 locații în București și vrea că în cinci ani să ajungă la 80 de unități operate în sistem de franciză operate de către parteneri.
Compania se uită către marile orașe, mai exact: Brașov, Timișoara, Cluj, Constanța.
Capital inițial necesar: 55-80.000 Euro (fara TVA)
Susţinerea:
- Înainte de a deschide: suport în alegerea locației și a designului magazinului, la identificarea și instruirea personalului.
- Deschiderea magazinului: Suport marketing; recomandare programe de stimulare a vânzărilor; acces la programe cu materiale de comunicare complete și documentate.
- Formare inițială și sprijin continuu: cum să va dezvoltați magazinul, cum să va gestionați finanțele și propria afacere, aspecte de marketing și de management al personalului, principii de baza privind sănătatea și siguranță alimentelor, aspecte privind funcționarea magazinului, cum ar fi pregătirea produselor, servicii clienți, metodologia de vânzări, gestionarea obiecțiilor/reclamațiilor/organizațiilor de stat și expedierea comenzilor, principiile de comercializare și promovarea la nivel local;
- Politică de recompensare: prin intermediul inspecțiilor la față locului, verifică nivelul de calitate și serviciile oferite de magazinul dumneavoastră și va recompensează.
Misiune, viziune şi valori:
“Să oferim lumii zilnic cea mai bună experiență în materie de cafea și mâncare, printr-o rețea de parteneri satisfăcuți!”