Urmează conferinţa ZF Branduri Româneşti, Constanţa, 20 septembrie
Care a fost reţeta companiilor locale pentru a-şi construi un brand puternic?
Judeţul Constanţa se află pe locul şase în topul naţional ca nivel al cifrei de afaceri înregistrate de companii, cu 42 de miliarde de lei în 2016 (ultimele date disponibile).
Ziarul Financiar organizează pe 20 septembrie la Constanţa conferinţa ZF Branduri Româneşti în parteneriat cu Raiffeisen Bank, un eveniment la care câţiva dintre cei mai importanţi antreprenori din zona Dobrogei vor vorbi despre cum au reuşit să creeze un brand în jurul companiilor pe care le-au fondat.
La conferinţă vor participa oameni de afaceri care au construit branduri puternice în urmă cu zeci de ani, dar şi antreprenori care au pus pe piaţă noua generaţie de branduri româneşti şi rezistă în piaţă.
Dintre speakerii confirmați:
– Felix Daniliuc, Executive Director, Raiffeisen Bank România și membru RBL
– Radu Rusen, Director, Șantierul Naval Constanța (SNC)
– Călin Ile, Preşedinte al Federaţiei Industriei Hoteliere din România
– Omer Susli, fost proprietar, Praktiker
– Ghiuri, Proprietar, Crama Rasova
– Laurențiu Bănescu, co-fondator Berea Zăganu
– Magda Bei, Proprietar , Graphtec Design
– Oana Stan, Co-fondator, Techir
Omer Susli, antreprenorul care a deţinut pe plan local reţeaua de bricolaj Praktiker, vine la conferinţa ZF Branduri Româneşti de la Constanţa.
Omul de afaceri a vândut în 2017 Praktiker către britanicii de la Kingfisher. Înainte de această tranzacţie, Omer Susli a dus reţeaua de bricolaj la 27 de magazine în 23 de oraşe din ţară.
Susli va vorbi la evenimentul ZF despre puterea unui brand pe piaţa locală şi despre cum a reuşit să crească retailerul de bricolaj atât ca nivel de business, cât şi ca extindere la nivel naţional.
Mai mult, fostul proprietar al Praktiker pariază în continuare pe business „made in România“ şi vrea să deschidă până la începutul lunii octombrie în Ploieşti primul magazin sub brandul HomeLux, care va comercializa mobilă şi decoraţiuni interioare.
Lângă brandurile cu tradiţie de câteva sute de ani, precum Timişoreana din piaţa berii, apar şi nume noi care îşi creează strategia de promovare mizând pe elementul de noutate şi pe o nişă de consumatori.
Un exemplu în acest sens este brandul Zăganu, creat în 2013 de doi tineri – Laurenţiu Bănescu şi Alexandru Geamănu. Cei doi antreprenori au investit 250.000 de euro în microberăria Zăganu şi au ajuns la break-even după un an, ajungând să îşi aducă berea nepasteurizată, îmbuteliată şi etichetată manual în localurile din HoReCa, dar şi în circa 300 de unităţi din toată ţara. Cei doi fondatori ai berii Zăganu au deschis la finalul lunii august 2017 un beer bar pe Calea Victoriei din Bucureşti, unde vând zece sortimente de bere artizanală la draught.
La evenimentul ZF de la Constanţa va vorbi despre experienţa sa în antreprenoriat şi constănţeanca Magda Bei, proprietara Graphtec Design, un jucător pe piaţa de mobilier comercial. Antreprenoarea are o experienţă de peste 20 de ani în business şi a dus brandul Graphtec Design la afaceri de 13,8 milioane de lei în 2017, în creştere cu 10%.
Evenimentul Branduri Româneşti ajunge pe 20 septembrie la Constanţa, al treilea oraş în care ZF ajunge pentru a discuta cu antreprenorii locali despre brandurile pe care le-au dezvoltat. Detalii și înscrieri aici.
Aceasta este a treia oprire a seriei de evenimente, după Iaşi şi Cluj-Napoca, evenimente la care au participat peste 150 de antreprenori locali.
Judeţul Constanţa se află pe locul şase în topul naţional ca nivel al cifrei de afaceri înregistrate de companii, cu 42 de miliarde de lei în 2016 (ultimele date disponibile).
În judeţ activează peste 27.000 de companii care aveau în 2016 în total circa 135.000 de salariaţi, arată datele de la Registrul Comerţului.